Please manually uninstall Origin, then download the latest version of Origin and run the installation again. After the reinstall please do a Clean Boot and restart your router. Then make sure that you have added firewall/antivirus exceptions for Origin and opened the needed ports. After this when starting Origin, please make sure to run it as Admin (right click Origin shortcut, go to Properties - Compatibility and tick the 'Run this program as Admin' box) and then try downloading the game again.
แปล
โปรดถอนการติดตั้งด้วยตนเองกำเนิดจากนั้นดาวน์โหลดรุ่นล่าสุดของแหล่งที่มาและเรียกใช้ติดตั้งอีกครั้ง หลังจากติดตั้งโปรดทำคลีนบูตและรีสตาร์ทเราเตอร์ของคุณ จากนั้นให้แน่ใจว่าคุณได้เพิ่มข้อยกเว้นไฟร์วอลล์ / ป้องกันไวรัสสำหรับแหล่งที่มาและเปิดพอร์ตที่จำเป็น หลังจากนี้เมื่อเริ่มต้นกำเนิดโปรดให้แน่ใจว่าการทำงานเป็นผู้ดูแลระบบ (คลิกขวาแหล่งกำเนิดทางลัดไปที่ Properties -Compatibilityและติ๊ก 'Run this program as Admin') แล้วลองดาวน์โหลดเกมอีกครั้ง
ของเราได้ผลนะคะ ลองดูๆ
แก้ไขล่าสุดเมื่อ 2015-07-19 16:36:58